Believe

Vilken dag. Massa folk precis när jag kom, sen avr det lugnt ett par timmar, och sen var det full rulle hela eftermiddagen och kvällen. Eller, egentligen var det inte så mycket folk efter lunch, men jag fick vara själv rätt länge, och då blir det ju mycket att hålla reda på. Men det var skoj, tiden gick fort. Ska jobba även imorgon, så det blir jobb fyra dagar i rad nu. Money, money, money.. Blir nog skoj imorgon; är bara jag, chefen och Louise som jobbar. Det blir nice.

Orkade inte vänta på bussen hem från stan så bestämde mig för att gå hem istället. Ja, i kylan. Men det var inte så himla kallt ändå, hade bra med kläder på mig, och blev ju något mildare när det snöade. Var riktigt mysigt faktiskt. Det snöade väldigt lätt och fint, och så kunde jag gå och titta på all fin julbelysning. Blir nog så imorgon också, eftersom inga bussar passar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0