All I want is a white light moment

Hjälp, vad mycket folk det var på stan idag. Folk blir ju som tokiga när det är rea på gång. Gamar. Fast det är klart, billigt smakar ju gott. Jag är ju precis sån själv, fast jag är inte lika galen som en del är. Jag är lite mer diskret. Men hittar jag något jag vill ha skyr jag inga köer i världen. Mest folk var det nog på GinaTricot och Cubus i stan, var lite lugnare på Marieberg.
Hittade en hel del fint i alla fall!
Grön volangkjol, GinaTricot, 74:50 kr (149 kr)
Kamelfärgad kappa, H&M, 399:50 kr (799 kr)
Fjäderörhängen, Glitter, 49 kr, örhängen, GinaTricot, 39:50 kr (79 kr)
4-pack strumpor, GinaTricot, 79 kr
Långt guldhalsband med knut, Ur&penn, 64:50 kr (129 kr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0