A monkey needs to dance and so do you

Hej vänner!

Väcktes klockan sex imorse av en myyyyyycket nödig Spike! Är väldigt sällan han väcker en för att han vill ut, men imorse var det panik. Frågan är varför han sa till bara den gången, för när jag kom ut i hallen låg det en jättehög med bajs på dörrmattan, och likadant när jag vaknade senare på förmiddagen. Fresh. Han måste ha ätit nåt olämpligt.

Har spenderat eftermiddagen på stan. Ikväll är det utgång på Frimis, och jag har sedan länge (okej, torsdags..) bestämt att jag ska inviga min nya vita spetsklänning. Dock hade jag inget att ha på mig undertill. Svarta sammetsleggingsen hade funkat, men dem har jag använt så mycket att de blivit utslitna på knäna och dessutom uttöjda, så de skulle inte bli snygga. Och det blir för kallt att ha strumpbyxor. Dessutom behöver det vara något lite mer påklätt nedtill, för klänningen är i kortaste laget. Men vanliga bomullsleggings ser för trist ut. Så alternativen var idag att köpa nya fräscha sammetsleggings, eller att hitta några i lite mer partyvänlig modell. Efter att ha letat i flera butiker fann jag ett par glansiga, lite sådär halvlackiga, på Gina Tricot. Eftersom klänningen är väldigt söt så blir det snyggt med lite rockigare leggings, och dessutom ska jag ha mina höga kilklackskängor som jag köpte från Nelly i somras, så det blir lite rockigt nedtill, och sött upptill. Köpte även ett halsband på Bikbok som jag ska ha till klänningen, och även en ny partyväska i svart mocka från Åhléns. Sen blir det röda läppar och naglar till detta, kommer bli så snyggt! Förhoppningsvis.. Kommer självklart bilder senare!

Nu ska jag äta lite lunch, sen fixa naglarna och vila lite, och sen blir det alltså party ikväll! Johnossi på Frimis, med Louise från jobbet, och förmodligen en massa fler. (: Naaaaajs! Jag har inte varit ute på flera månader, så jag är faktiskt jättetaggad. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0