You belong to me

Nu är det helg, skönt! Jag älskar att vi i sort sett alltid är lediga på fredagar, alltid fint med långhelg.
Som många andra fredagar står det städning på schemat. Inte så särskilt upphetsande, men det är skönt när det är gjort. Och det lär synas skillnad. Spike är rätt bra på att stöka ner, ligger alltid bomull från alla hans gosedjur över hela lägenheten. Fast jag är i och för sig rätt bra på att stöka ner, jag också. Rätt skillad, faktiskt. Fast det är å andra sidan oftast jag som städar till slut ändå, så det gör väl inte så mycket. Men, som sagt, en hel del städning blir det idag. Inte bara för vår egen skull, för ikväll kommer Hannes och Carin över på liten förfest, och sen vankas det utgång. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0