Voine, voine

Dagen efter är ju dagen efter, så att säga. Doh. Trött och seg, som alltid efter utgång. Dock varken huvudvärk eller illamående, jag är lyckligt förskonad från sådana bakfyllor.
Idag skiner solen, jippi! Har i stort sett inget planerat över huvud taget, så blir förmodligen en dag ute på balkongen-

Taget från Louise (elizabeth-louise.blogspot.com); Dagens..
..vill ha: Bakfyllemat och cola light.
..klädsel: Mjukisbyxor och linne, eventuellt shorts om det är varmt på balkongen.
..smink: Nada.
..frisyr: Knut.
..händelse: Ingen aning.
..planer: Chilla på balkongen, planera resa med Hannes och Carin.
..saknad: Min älskade box med cola light-burkar!
..dummaste: Att jag bara har sex asvnitt kvar på sista säsongen av Gilmore Girls.
..drog: Cola light. I am addicted!
..roligaste: Att det är fint väder, och att det bara är lördag idag!
..köp: Måste nog bli en cola light, annars kommer detta inte gå..!
..godis: Chipsen från igår.
..humör: Seg, men glad.
..ord: Cola light, need I say more?
..låt: Introt till Top Model.


Mitt svarta guld, som jag upp till för ett par veckor sen inte ens tyckte om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0