Vandrande pinne

Fint väder idag också, det gillas. Fast har inte direkt kunnat njuta av solen, har haft mycket annat för mig. Började dagen med ett pass på gymmet, blev en halvtimma på crosstrainern! Svett var bara förnamnet. Sen var det boring litteraturseminarium. Fattar inte varför jag ens går dit, så himla trist. Är inte ens obligatoriskt.. Tror faktiskt jag skippar det på måndag..

Handlade på Maxi förut, och där köpte vi bland annat några fröpåsar med diverse innehåll som vi ska odla på balkongen. Ett par blomsorter, och så dill, smultron och gräslök. (: Hoppas det blir något av det bara!

Har spelat en massa RockBand, jag börjar bli bra! Kör stenhårt på trummorna. Dock kör jag bara på easy än, men det måste jag, för jag har ju ingen simultanförmåga, haha! Men det kommer. Spelade lite på medium också, funkar så länge det är en någorlunda lugn låt.

Sara kom förbi förut. Hon hade en godispåse till mig, från festen i påskas då jag var fylleschaffis. :P Gottgott. Tackartackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0