Trubles, they don't last always

Vilken tur att jag har börjat få in vanan att alltid kolla på Studentforum innan jag åker till skolan. Rätt som det är så blir lektioner inställda, och då är det självfallet skönt att veta det innan man åker iväg. Så var det idag, dagens seminarie i samhälle och kultur är inställt. Ganska skönt faktiskt. Skönt också att jag vaknade av mig själv, så att jag inte väckt mig själv i onödan.

Hmm, undrar vad man ska göra av den här dagen nu då istället? Vädret är ju inte toppen, så något balkongmys blir det i alla fall inte. Borde passa på att träna, men orkar inte åka till uni. Får i så fall bli pilates hemma, och en promenad med skrutten. Får väl ta tag i plugget, har både bok och film att bli klar med, plus övningsuppgifter till grammatiken. Och så har jag en enorm disk som jag lovat att ta hand om. Okej, det blir nog inga problem att fylla den här dagen.. Ikväll ska jag dock vara barnvakt åt sötaste Casper! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0