That's the way it is

Ibland är det himla skönt att vakna tidigt av sig själv. Jag ser helt klart ett samband mellan sol och att vakna tidigt. Tror absolut att jag vaknar tidigare om solen skiner. Vilket den gör idag. Vilken tur då att jag är ledig hela, hela dagen! Nu gäller det att ta vara på soltimmarna. Tror faktiskt jag kommer få ta på mig solskyddsfaktor idag, så jag inte bränner upp mig. Solen är visserligen inte lika stark nu som på sommaren, men det räckte med några timmar i måndags för att jag skulle få färg, så det är bäst att solkrämen kommer på.
Blir en långpromenad på förmiddagen, och så stek på balkongen på eftermiddagen. Så avslutar vi det hela med bio (Kick-Ass) ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0