Tänt var'e här!

Har varit en mycket bra kväll. Var lite smått otaggad i början av kvällen, kände mig inget snygg och så vidare, trots att jag tyckte jag hade fina kläder. Men sen när väl Hannes och Carin kom så blev det askul! Vi började med att köra RockBand, fortsatte med Fuck the dealer (ett ölspel), och avslutade sen med ett cp Wii-spel innan vi tog oss en promenad till Frimis vid elvatiden. Frimis sög dock rätt hårt. Som vanligt skitmusik på stora dansgolvet, men idag sög till och med schlagergolvet, vilket annars brukar vara fyllt av nostalgilåtar. Det är väl helt enkelt så att man inte ska gå ut på krogen de dagar då till och med artonåringar kommer in.. Jaja, avslitade i alla fall kvällen med pizza på Elvis, och sen pizza hem. Vi har planerat att vi ska åka utomlands tillsammans i sommar, kul! De kommer över imorgon, så ska vi titta på resor. Wie! Nu är jag trött, dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0