Take me on

Lördagen den fjärde april 2010

09:26
Blev en himla bra kväll hos Hannes och Carin igår, med massa god mat och Rockband! Stefan och Touma var med som vanligt. Jag drog hem vid halv ett, för då behövde Spike komma ut och jag var ju tvungen att gå och lägga mig.
Trots att jag inte somnade förrän efter ett vaknade jag av mig själv klockan nio. Förmodligen till stor del för att solen sken in genom fönstret. Det är precis så jag vill vakna på morgnarna! Underbart fint väder idag, fem grader varmt och sol. Synd bara att man ska stå inne på Marieberg hela dagen..

Ikväll är det förfest hemma hos Sara och Pontus, och sen blir det utgång! Fast för mgi blir det nyktert, för mamma kommer och lämnar bilen ikväll. Fast det är väl lika bra det; jag tar mig lättare både dit och hem, och så ska jag ju ändå upp och jobba imorgon så hade ändå inte kunnat dricka så mycket. Nice med bil.

Nu blir det påskfrukost!


18:25
Fett skönt på jobbet idag. Inget folk, och vid tre drog chefen hem så det var bara att köra på själva. Kom iväg i tid idag också, jag var hemma kvat över sex! Hade ju dock bil, men ändå. Nu ska jag ta mig något att äta, sen hoppa in i duschen, och så iväg till Sara. (:


02:03
Hemma efter kul kväll på Norr och Strömpis! Var bara sex pers på förfesten, men det var mysigt. Skönt att vara så få faktiskt, då kunde man verkligen hålla ihop. Jag fick dock åka bil själv upp på stan, men det gjorde ju ingenting. Var supermegalång kö på Strömpis, men vi kom faktiskt in rätt fort ändå. Så himla skönt väder idag, jag klarade mig med bara min kavaj. Dock sög Strömpis. Eller egentligen inte. Fast musiken sög. Men vi hade kul ändå! Slutade med att jag fick skjutsa hem alla, men det gjorde jag så gärna. (: Nu blir det sängen, upp och jobba klockan elva imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0