Samson

Lördagen den tionde april 2010

10:44
Yes, Spike väckte mig imorse igen. Tror allt att Tommy slarvat med att gå ut med honom på natten.. Fast jag lyckades i alla fall somna om igen. Dock var de han som väckte mig nu igen, han fick damp när det kom reklam. Som vanligt. Han har lyckats få sår i ansiktet för att han attackerar brevinkastet. Lille gubben..

Sitter och lyssnar på Regina Spektor - Samson, helt sjukt fin låt! Helt klart en av de absolut bästa igår, framförd av fantastiska Rebecka Banck och Maja Molander. Kommer köra den på repeat all day long.

Idag skulle Tommy egentligen göra högskoleprovet, så var inställd på att vara hemma själv hela dagen. Därför hade jag bokat om morgondagens tvättid tills idag. Nu ska han inte iväg, men tvätta får vi göra ändå. Om en timma. Sen kommer mamma och pappa förbi med bilen, och då åker vi iväg till Marieberg och köper balkongmöbler och ny tv-bänk. Wie.


12:37
Körde på rosa igår. Tyvärr har jag världens sämsta kamera, kan aldrig ta bild på hela mig. Och har heller ingen bra helfigursspegel. Kanske skulle passa på att köpa det idag?




19:07
Blev en riktigt bra shoppingrunda idag! Fast jag vet inte om man verkligen kan kalla det shoppingrunda om man handlar inredning.. Men men! Bland annat köpte vi cafégruppen från JULA, en ny tv-bänk och lite inredning till balkongen. Bilder kommer förhoppningsvis imorgon!


19:17
Need I say more..?




21:53
Hade sett fram emot en mysig kväll med Tommy, med chips, dipp och en bra film. Men vi kunde inte komma överens om film, och till slut orkade jag inte hålla på mer, så jag lät Tommy välja, bara det blev en film. Det var ingen bra idé. Slutade med att vi satt i stort sett i varsitt hörn i soffan och kollade på en skitdålig film, The informant, med en skitful Matt Damon. Hände ingenting, och den var filmad så att det såg ut att vara från tidigt nittiotal. Kan inte rekommenderas alls. Blä.


En skitful Matt Damon i en skitdålig film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0