Rejoice

Är väldigt nöjd med dagens gympass. Körde en halvtimma på crosstrainern, och svetten bokstavligen rann! Har nog aldrig varit så svettig förut, kände mig riktigt äcklig. Men jag kände mig riktigt duktig!

Har haft spontanbesök av Sara, trevligt! (: Fick försöka snabbröja lite här, jag slänger ju gärna grejer omkring mig, hehe.. Behövs ofta ett hembesök för att jag ska få tummen ur! ;)

Från och med idag och en vecka framåt har jag hemtenta i samhälle och kultur. Så himla otaggad. Som tur är så är det bara fyra frågor, så om jag betar av en fråga om dagen, bortsett från helgen, så ska det nog gå bra. Fast vet inte om jag orkar sätta igång idag alltså.. Eventuellt kan jag läsa lite. Hm. Jaja, verkade inte alltför svårt i alla fall, så det är väl bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0