Redo för semestern

Det är visserligen nästan två månader kvar tills jag och familjen åker till Kroatien, men jag vet hur snabbt den här tiden av året går. Därför kände jag att det var lika bra att börja fixa lite inför resan redan nu. Har sen länge bestämt att jag ska läsa hela Twilight-serien på engelska i sommar, så därför beställde jag serien från CDON idag. Läser så himla mycket på semestern, så det är lika bra att ta med allihopa. Eftersom jag beställde för över 300 kronor fick jag även erbjudandet att beställa en dubbel-DVD för 69 kronor. Kollar inte så himla mycket på film här hemma faktiskt, och i så fall laddar jag ner, men 69 kronor för två bra filmer är en bra deal, så köpte Marley och jag, samt Bröllopsduellen som dubbel-DVD. Alltid bra att ha med sig på semestern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0