Rain down on me

Åh, vad jag älskar att ha sovmorgon! Det är så himla värt att få vakna av sig själv, oavsett när det är. Bäst att njuta den här terminen, vem vet hur det kommer att se ut de andra?
Ska inte åka till skolan förrän tolv, och jag är redan klar att åka. Så himla skönt att få extratid på morgonen! Har tagit mig ett bad till och med. Och har mer än en timma kvar tills bussen går, så det är väl bara att köra på med senaste avsnittet Top Model?

Ska till gymmet innan skolan. Skönast att ha det avklarat innan lektionen, orkar mycket mer då. Blir nog lite crosstrainer idag, mycket mer konditionsträning än så blir det liksom inte av. Får försöka ta mig ut och springa ibland också, men det är ju så himla tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0