One of these days

Jaha, vaknade halv åtta idag. Rätt skönt i och för sig. Så länge man vaknat av sig själv så spelar det ingen roll hur tidigt eller sent det är. Alltid positivt att vakna tidigt om man har en speciell tid att gå upp, som idag. Då får jag lite extratid såhär på morgonen.

Jobba idag också. Jag är för dyr för att börja klockan elva, så blir tolv istället. Ganska drygt att jag ändå måste åka halv elva-bussen, men kan ändå vara skönt att kunna gå runt och kika lite i affärerna, och så vill jag ju gärna äta innan jobbet också. Men ändå. Fattar inte hur Länstrafiken tänkte när de bara satte en buss i timman till Marieberg, där det är ett konstant flöde av folk. Fast de hade i alla fall varit smarta nog att sätta in extrabussar på lördagskvällarna, dock kan man ju undra varför det inte gäller för söndagar också? Bara att hoppas på att man hinner med bussen helt enkelt, kul att vänta en timma annars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0