Men hjälp

Helt plötsligt, när jag satt framför Top Model och hade satt i mig dagens andra glassbåt (ja, glass ligger nog tvåa på min topplista för goodie), fick jag ett ryck och fick för mig att jag skulle ge mig ut på en löprunda. Sagt och gjort. Dock ångrade jag mig nästan så fort jag kom ut. Fy vad jag hatar att springa! Fick ont i knäet på en gång nästan. Nä, crosstrainer it is, mycket skönare för kroppen! Fast sen kom jag på att jag kunde köra intervaller istället, för jag tycker faktiskt att det är både kul och skönt att kuta. Så det gjorde jag istället, och det gick bra, gjorde inte ont nånstans. Så jag får väl helt enkelt göra så att jag kör crosstrainern på gymmet, intervalltränar utomhus, och så kör jag styrka på gymmet och pilates hemma. Yesyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0