Jag vill göra mitt liv till en lovsång till dig

Har varit på kören. Det var kul, som för det mesta! En hel del nytt, alltid skoj. Har fått ett litet solo på en låt som jag tror passar mig, kul! Allt är tydligen kul med kören, haha!

Försöker komma igång med träningen igen, var ju så duktig där nånstans i februari och mars. Men så blev jag sjuk, och det höll i sig i nästan fyra veckor, så himla dåligt. Men nu känner jag mig frisk, så det är bara att försöka sätta igång igen, lite lätt i alla fall. Har kört lite pilates här hemma nu efter kören, det är riktigt bra hemmaträning faktiskt. Dock sjukt längesen jag gick på ett pass på Haga! Kanske kan boka ett pass nästa vecka. Dumt att inte utnyttja årskortet nu när jag ändå betalat för det. Synd bara att inte simbassängen är klar än, vill ju simma också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0