Ja, se det snöar..

Haft terminens sista workshop idag! Gud, vad skönt att slippa det. Dessutom behövde jag inte ens vara aktiv idag, eftersom jag och Karin gjorde vår redovisning för typ en månad sen. Ganska så najs, ja. Stannade dock kvar efter lektionen, käkade lunch med Louise och Andrea, mycket trevligt! (:

Nämnde ju igår att jag hade lagt undan kläder på H&M som jag skulle köpa idag. Men självklart hade jag tittat fel på kupongerna igen, så erbjudandet om att köpa kläder för 300 kronor och få 50 kronor i rabatt började visst inte gälla förrän 28/4. Sugigt. Men hade ju i alla fall en check på 50 kronor, så det blev ändå ett par nya jeansleggings (nu behöver jag inga fler!) och nya solisar (dock likadana som innan, de andra gick sönder igår).

Borde läsa inför samhällsseminariet imorgon, men känner att motivationen inte är på topp. Får bli senare. Kanske. Snart börja tänka på att laga kvällsmat. Blir något med köttfärs. Skulle vilja göra köttfärssås, men jag är kass på det, så det blir väl cevapczici eller köttbullar.

Hade tänkt ta mig en löptur idag, eftersom jag dissade gymmet trots att det var skola. Men med tanke på vädret så känner jag att det får bli en annan dag. Palla snön. Tur att det inte lägger sig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0