I'm in love with a fairytale

Söndagen den fjärde april 2010

10:10
Jovars, man är allt lite trött idag. Somnade halv tre och upp klockan tio. Men det hjälper mycket att det är sol ute, då blir jag alltid lite extra pigg.

Jobba 11-18 idag också. Skönt att jag har bilen så jag kan åka lite senare hemifrån. Blir nog inte så mycket att göra idag heller, så blir nog ganska soft att jobba. Har faktiskt inte varit långtråkigt på jobbet, trots lite att göra. Det är skönt.

Nu blir det frukost. Är hungrig som ett as!


20:11
Är så fruktansvärt jävla trött. Känns att jag har sovit för lite och jobbat för mycket i några dagar nu. Har även fått tillbaka äckel-cp-förkylningen som jag precis blivit av med. Huvudvärk? Check! Halsont? Check! Nästäppa? Check! Fan va nice.. Not. Sova tidigt ikväll, hell yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0