I'll catch a fallen star

Måndagen den tolfte april 2010

09:03
Gah, börjar bli mäkta trött på att Spike har börjat bli kissnödig tidigt på morgonen. Idag ville han ut kvart över sju, och jag var så himla, himla trött. Men det var ju bara att gå upp, visste ju att Tommy inte skulle göra det, eftersom han gått och lagt sig så sent. Blä. Sen när jag väl gått och lagt mig igen började han pipa igen, men då struntade jag bara i honom.

Fint väder idag också, loves it! Perfekt när man ska cykla till skolan. Har en kort litteraturföreläsning nu på morgonen, och efter det ska jag äntligen till gymmet. Första gången på säkert en månad. Dumma förkylning. Ska dock ta det lugnt, eftersom det nästan blir som att börja om igen, och eftersom jag precis varit sjuk. Men kul ska det bli! Skönt att komma igång igen. Är ju inte alls långt kvar till Beach 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0