He washed my sins away

Idag har det varit en bra, men ganska intensiv, dag. Först grammatiklektion, där vi gick igenom en massa nytt. Sen hem och käka lunch, och så kollade vi på lite resor och så. Lutar åt Turkiet eller Grekland än så länge. Sen på eftermiddagen var jag barnvakt åt Casper i ett par timmar. Vi käkade på Max och hade mys. Sen gick jag på stan en stund. Hade tänkt utnyttja mina rabatter på H&M, men insåg att de inte började gälla förrän imorgon. Men provade massa kläder, och lade undan en klänning och ett linne som jag förmodligen ska köpa imorgon. Köpte dock två hårspännen och ett nytt gorgeous mintgrönt nagellack på Åhléns, innan det var dags för kör. Kändes som att det var ganska icke uppstyrt idag, men kul ändå. Övade på mitt solo, som framförs på gudstjänsten på söndag, Oh happy day. Efter detta cykling hem, och så lite pilates. Försöker att se till att träna i någon form varje dag. Nu ska jag avsluta min kväll med att äta lite clementin och kolla på Top Model. See you tomorrow.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0