Eyes Lips Face

Beställde precis hem lite sminkgrejer från den superbra hemsidan http://eyeslipsface.se. Det är en brittisk sajt som säljer en massa bra sminkprodukter, alltifrån ögonskuggor och nagellack till lösögonfransar och diverse borstar. Det bästa med sajten är att det är sjukt billigt! Inte nog med att frakten bara ligger på cirka 50 kronor; de flesta av produkterna kostar runt en tjuga! Hur det kan vara så billigt vet jag inte, men jag har i alla fall varit nöjd med de grejer jag handlat där, och jag vet att andra också tycker de är bra. Idag köpte jag produkter som jag normalt inte skulle kosta på mig att gå och köpa uppe på stan, nämligen en ansiktsprimer, en mineralfoundation, en kabukiborste (som man använder till mineralfoundation och -puder) och även en vanlig foundationborste. Vet inte hur många hundralappar detta skulle ga gått på om jag handlat på exempelvis Face Stockholm, men det skulle i alla fall ha kostat mer än det dubbla. Nu betalar jag, inklusive frakt, ca 200 kronor. Helt klart värt! Dessa produkter är dyrare än genomsnittet av de andra produkterna på sidan, men mineralfoundationen var den dyraste och kostade ca 70 kronor, och det är ju inte farligt alls. Rekommenderar helt klart sidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0