Brave new world

Skön dag på jobbet idag. Lagom mycket folk. Alla försvann vid tre, så hade god tid på oss att städa, vilket alltid är ett plus. Lämnade in mitt schemaförslag för sommaren, hoppas det går igenom. Har önskat att jobba måndag till onsdag plus helg udda veckor, och sen onsdag till fredag jämna veckor. På så sätt jobbar jag ganska mycket, men har ändå en hel del ledighet. Ska ju förhoppningsvis plugga i sommar, så jag behöver veta hur mina veckor ser ut. Hoppas det funkar i alla fall.

Innan jobbet tog jag mig en runda i gallerian. Tommy var också med mig. Blev ett par nya jeansshorts, eftersom Spike har käkat upp mina andra i grenen. På tal om honom, så hittade jag en fin liten lämning efter honom imorse; en jättefin spya. Ewww.

Ska bara chilla ikväll. Det gör jag ju typ jämt annars också, men ändå. Det är nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0