Att gå med dig är rätt för mig

Supertrött idag med, trots fint väder. What's up with that? Spike väckte mig imorse och ville ut. Jag ville att han skulle låta mig sova. Fast det var bara fem minuter kvar att sova, men ändå.

Haft näst sista grammatiklektionen idag. Det är helt sjukt vad lite vi har kvar i skolan! Visserligen har vi fem tentor, men de flesta går det knappt att plugga till, så känns skönt ändå. Har typ tre lektioner kvar, sjukt lite! Fett nice.

Massa kul post idag; nya VeckoRevyn, med medföljande solpuder, och så beställningen från CDON! Jag älskar att få post!

Ska försöka ta mig ut på promenad i det fina vädret i eftermiddag, men jag är inte ett dugg peppad. Vill bara ligga i soffan och slöa. Jag vet, jag är lat. Men ska i alla fall på kören ikväll. Har hand om fikat idag, så måste åka och handla innan dess. Fast vill ändå upp på stan och kolla på Cubus, de har 15 % rabatt på allt smink och 30 % på alla kläder. Dessutom måste jag köpa ny munskölj på apoteket. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0