You cannot destroy our dream

Lördagen den sjuttonde september 2009

11:16
Stördaste grejen. Mamma fick ett sms från hennes jobbarkompis för en stund sen, där han frågade vad jag ville honom klockan elva igårkväll. Tydligen hade det stått typ "ska du med?" i ett sms. Han hade kollat upp numret och då stod det att det var jag, min adress och allt. Jag ba men va? För det första har jag inte hans nummer, och för det andra så sov jag då. Sjuk grej! När jag kollade min telefon fanns det inget sånt skickat heller. Himla skum grej! Han måste ha drömt det.. Men va sjukt!

Snart kommer familjen, och då åker vi till IT-gymnasiet och kollar in deras utbildningar. Marcus skulle ju bli konditor, vi ska ju öppna café för bövelen! Jaja. Det blir nog en bra dag.


19:20
Nu är jag mätt. Smörgåstårta och Vienetta, det visste vart det tog. Men gott var det!
Casper var på uruselt humör, han gapade hela eftermiddagen/kvällen. Men han tystnade när han fick tårta och glass i alla fall, haha. Men söt ändå!

Nu är jag i alla fall hemma, skönt. Ska bara dega framför tv:n. Känns som jag håller på att bli sjuk, har så himla ont i huvudet, helt olik den jag haft i flera veckor. Känns som bihålorna är på g.. Nice.. Hoppas bara jag håller mig någorlunda frisk tills imorgon, då ska vi ju sjunga på dop med kören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0