Why do you always do this to me?

Lördagen den tionde oktober 2009

12:04
Åh, vad det var härligt med sovmorgon! Så himla värt.
Har haft en lugn förmiddag, tog ett långt bad och tog lång tid på mig att göra mig iordning. Ingen stress här, inte.
Gjorde risgrynsgröt till frukost, tänkte att det måste man ju stå sig på ett tag, så jag slipper käka min matlåda det första jag gör när jag kommer till jobbet. Gott vare.
Har suttit och pulat med mobilen, den vill inte lägga in ljudboken som den ska, men nu verkar det ha fixat sig. Men, gosh, vad jag får damp ibland..
Håller på med matlådan nu. Det blir makaroner och köttfärssåsen som jag lagade till i förrgår. Den blev inte så bra, men det får duga. Jag får fan aldrig till det med köttfärssåsen, vet inte vad jag gör för fel. Men jag är då ingen mästerkock direkt..
Jobb i eftermiddag, 14:00 - 21:00. Inte taggad alls, men förhoppningsvis blir det bra i alla fall. Hoppas vi kan ta oss ut på promenad, är ju så vackert väder. Love när hösten ser ut såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0