Vill ha dig i mörkret hos mig

Söndagen den tjugofemte oktober 2009

20:09
Hmm, skrev imorse, men det hamnade på nåt sätt i gårdagens inlägg. Fixat till det nu..

Vaknade redan klockan nio imorse. Eller, ja, till och med klockan åtta, eftersom vi ställde tillbaka klockan. Det var ju himla skönt att få en lång förmiddag, brukar alltid vara så stressigt innan jag ska jobba på söndagar. Nu hann jag dock se på lite Desperate Housewives, ta ett bad, käka frukost i lugn och ro, sätta in betalda räkningar i pärmen och skriva in goda bakrecept i min snygga rosaglittriga receptbok! Finfint.

När jag cyklade iväg till jobbet upptäckte jag att någon idiot snott mitt cyekllyse. Jag som precis köpt ett nytt. Jag lyckades ta sönder pluppen man ska trycka ner för att få loss lyset, så jag har fått låta lyset sitta kvar på cykeln, för det är så svårt att få bort det utan den där pluppen. Så man kan väl säga att den som snodde lyset måste ha varit rätt starkt, för fasen vad det har suttit! Och tur att de inte snodde cykeln..

Har gått bra på jobbet idag, men det har varit segt. Först och främst för att det har varit kolsvart ända sen halv fem, och så har jag inte kunnat ställa om klockan på micron så tror hela tiden att klockan är mer än den är. Men nu är det bara trekvart kvar. Är supertrött. Min ljudbok tog slut, så jag har inget att lyssna på sen när jag går på promenad innan tåget. Segt!

Nää, nu ska jag återgå till arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0