Release my body

Fredagen den nionde oktober 2009

21:31
Äntligen helg, tjohooo! Ska bli skönt att sova ut imorgon, jag är fan inte van att gå upp sju varje morgon.. Men hade gärna varit ledig i helgen, känns sådär att jobba när man haft en jobbig vecka på KJ (fastän jag egentligen inte gjort så mycket). Wellwell. Kollar på Idol och har käkat pizza. Love hemkörning. Nu fokus på Idol, analys när alla sjungit klart!


21:58
Hm, ja, vad ska jag säga nu då? Det är många som jag haft stora förväntningar på, som jag verkligen trott ska leverera och vara grymma, men de lyckas aldrig riktigt. Och många är bättre än man först tror.
Till den första kategorin hör bland andra Calle. Han är grym på att sjunga, men han ser ut som ett kvart-i-tre-fyllo när han står på scen. Dessutom glömmer han bort texten, och det syns på honom. Men jag gillar Calle, han är go, men som sagt ser han inte särskilt bra ut i sitt performance. En annan jag blir besviken på är Eddie. Jag vill bara att han ska ge järnet och sjunga ut, han håller ju tillbaka! Likadant för Rabih. Han är jättesöt och gjorde Chris Brown jättebra under kvalveckan, men han är fanimig för mesig! Man blir ju lite ledsen. Någon som däremot överraskar är framför allt Tove. Shit, vad bra hon var idag! Hon var verkligen skitbra. Brukar inte vara sådär jätteimponerad över själva sången, men det lät super. Jag låter bli att kommentera resten av gänget, det blir bara långrandigt. Men Erik var ju grym, som vanligt. Och Reza är typ den bästa sångerskan Idol har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0