No way

Torsdagen den första oktober 2009

10:26
Hur sjukt är det inte att det redan är oktober? Det var ju augusti alldeles nyss! Vi har verkligen gått från högsommar till riktig höst på bara ett par dagar. Men jag klagar inte, jag gillar hösten. I alla fall när det är fint väder, då är det riktigt härligt. Idag ser det dock inte lika fint ut, mulet och äckligt.

Nu på förmiddagen ska jag bege mig till Vena och göra ett nytt försök i spåret. Skitsamma om jag inte orkar springa hela, all träning är bättre än ingen alls.
I eftermiddag blir det luggklippning på Haga, och sen direkt iväg till Kumla för personalmöte. Busy day.


14:36
Gick sådär i spåret idag, lite bättre än sist i alla fall. Fick dock gå en bit, bland annat för att min VFU-handledare äntligen ringde. Skönt att det har ordnat sig nu.

Vårt badkar är helt cp, eller rättare sagt avloppet till badkaret är det. Det svämmar över hela tiden, fastän vi tagit bort allt skit som legat och skröpat. Det ligger hela tiden lite vatten där, och om man känner runt så känns det som att det inte finns nånstans för vattnet att rinna undan. Vet inte vad det är för fel. Får köpa något medel och se om det funkar, om det typ tar bort grejer eller nåt.

Typiskt att det skulle börja regna just som jag ska iväg.


19:21
Nu är jag nyklippt i luggen! Blev kortare än vanligt, men det växer snart ut.

Gick bra på personalmötet. Vi är ett bra gäng. Verkar som om jag blir av med de flesta av mina tisdagar, och det är ju bra.

Även ikväll blir det tv: Idol --> Lyxfällan --> Comedy Fightclub.


21:05
Nu har det återigen varit ett Idol-kval. Tycker att det var ett jämnt startfält, förutom en; Camilla. Jag gillar verkligen inte henne. Jag tycker inte att hon har en bra röst, och det var ett riktigt stort misstag att göra om My heart will go on. Går hon vidare vet jag inte vad.. Min favoritröst tillhör Reza, hon sjunger verkligen sjukt bra! Fast det är tyvärr så att jag hellre lyssnar på henne, än ser på henne, vilket kan vara ett problem. Någon som verkligen överraskade mig var Karolina. Jag har inte gillat henne alls, men idag var hon fruktansvärt bra! Tror absolut att hon går vidare. Jag är lite kluven till Tove. Jag tycker inte att hon sjunger jättebra hela tiden, men hon är så himla söt! Hon tilltalar mig på ett annat plan än bara i rösten. Hon har väl det, eller vad man ska säga. Nicolle var också duktig. Jag tycker att hon hade en fantastisk energi på scenen, men hon blev väl lite för mycket. Tror i alla fall att det är Karolina och Tove som tar hem kvällens platser.


22:55
Vad duktig jag har varit på att gissa vilka som går vidare, alla rätt! Värt. Kvällens roligaste måste ju ha varit att Camilla trodde att det var hon som gått vidare. Det såg i alla fall ut som så. Hoppas för hennes egen skull att det inte var så, för då är det sjukt pinsamt!

Nu blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0