Never made me feel that way

Söndagen den fjärde oktober 2009

10:05
Oh, gaaad, jag känner mig bakfull. Känns oftare så när jag inte har druckit, än när jag faktiskt borde vara bakis. Det är lite orättvist.

Idag kommer Tommys familj + farmor hit, vi ska fira Tommys födelsedag i efterhand. Första gången vi verkligen bjuder hit folk, jag är lite nervös. Jag gillar inte riktigt när folk inspekterar mitt hem. Men det blir nog bra. Ska kila iväg och köpa tårta sen.

Nu blir det frukost och morgonfix!


12:48
Har varit på Maxi och köpt en stor prinsesstårta! Det är inte billigt, men fruktansvärt gott. Känns lite lyxigt att bjuda på prinsesstårta när man har lite kalas.

Har också suttit och fört in lite kvitton och sånt. Det är rätt kul att sitta med budget. Eller, ja, jag skriver väl egentligen bara in vad vi har köpt och så, så att vi kan få en överblick över hur mycket vi spenderar, och på vad, men ändå. Det är nog bra att göra så.

Nu kör vi lite finputsning innan alla kommer.

Ikväll ska vi gå på bio, Surrogates blir det. (: Tyvärr kan man inte använda rabattkortet på söndagar, men någon gång ska man väl gå för fullpris också.


17:19
Det var faktiskt himla trevligt med kalas, gott med tårta om inte annat! Fick två blommor, en pelargon och en orkidé, och Tommy fick lite pengar och ett spel till sin PS3. Men det bästa av allt var att det blev lite tårta över, hehehe..


20:50
Filmen var okej. Varken bra eller dålig. Det är lite svårt att hålla reda på alla när vem som helst kan se ut som vem som helst. Typ. Man får sig dock en tankeställare. Lite kort handlar i alla fall filmen om att alla människor i hela världen har en s.k. surrogat som lever livet åt dem. Ja. Typ. Och det är både bra och dåligt. Närmare än så tänker jag inte gå. Se och döm själva.

Verkligen inget på tv idag. Brukar inte söndagar vara bra att titta på tv på? Tydligen inte. Blir sängdags tidigt..





Bruce Willis i action/thrillern Surrogates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0