I will always love you

Onsdagen den sjunde oktober 2009

14:26
Ännu en dag avklarad. Har gått rätt fort idag alltså. Först hade de eget arbete, så då fick man gå runt och hjälpa till, men de flesta ville inte ha hjälp, och de som ville höll på med spanska och franska, som jag inte kan. Men sen hade vi drama, det var jättekul! Jag älskar ju teater. Sen lunch, och sen ut i skogen för orientering. Det var himla soft, vi satt på en bänk och pratade i en timma, och sen gick vi hem.

Ikväll ska jag hälsa på Anna i hennes nya lägenhet, det blir mys! (: Innan dess kommer Marcus och snyltar igen..


20:02
Idag somnade jag i fåtöljen igen, så värt! Sen bar det iväg till Anna. Lägenheten är jättefin! Stor och luftig, och att bo på Rådmansgatan är ju inte fy skam alltså.. Linnea Palm var också där, det var längesen!

Nu blir det lite kvällsmat och Bonde söker fru! (:


22:04
Kvällens tv-tablå: Bonde söker fru --> Oskyldigt dömd --> Fråga Olle: Dokumentären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0