I majestät

Tisdagen den tjugonde oktober 2009

07:36
Det känns som att det är måndag idag, eftersom jag inte var på KJ igår. Men det är ju nice att komma på att det bara är fyra dagar kvar på VFU:n. Och idag är det ju softdag, så det blir nog bra. Men jag är trött. Fortfarande lite sjuk sådär. Men jag biter ihop. Stör mig dock på att jag inte får tag i KJ:s verksamhetsplan.. Får be min handledare att skriva ut den.


14:07
Min andra långrast idag. Spenderade min första med att kolla ikapp gårdagens tv; Färjan och Roast på Behrns. Denna gång blir det Paris Hilton istället. Ska åka tillbaka om ungefär en timma.

Var vakt på åttornas matteprov. Satt och fixade med enkäten, nu har jag strukturerat upp den bra. Nu ska jag bara omvandla svaren till procent, och sen ska jag analysera. Det går nog bra. Imorgon ska jag be Per kommentera svaren. Sen måste jag komma igång och skriva papret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0