Could you be the one I want?

Måndagen den nittonde oktober 2009

11:19
Jag hade sett fram emot den här sovmorgonen i flera dagar. Och vad händer? Jo, jag  vaknar av att jag måste kissa. Klockan nio. Nu var det ju inte så jättetidigt, men jag kände absolut att jag hade kunnat sova mer om jag inte hade behövt gå upp. Men men.

Har spenderat förmiddagen med att kolla på Paris Hiltons british best friend. Snart ska jag tvätta. Nu bör jag dock borsta tänderna och sätta på mig lite kläder. Resten av dagen blir det städ och sånt. Ikväll blir det bio, lutar åt Bröllopsfotografen.


14:17
Hej och hå, vad duktiga vi har varit med städningen. Nu börjar det ju se riktigt trevligt ut här hemma. Vi har till och med fått upp gardiner i köket. Väldigt korta visserligen, men det ser ändå bättre ut än inga alls. Lite juliga, svarta med vita änglar på, men det är ju snart dags för julgrejer, så det får gå. Nu är det i alla fall inte lika ljust här inne, både på gott och ont. Nu har vi bara disken och dammsugningen kvar, och så ska vi hämta upp den sista tvätten som hänger i torkskåpet. Men nu blir det mat. Senare blir det en sväng upp på stan.


16:10
Nu är vi äntligen klara med allt stök och bök. Jag har till och med duschat och snyggat till mig lite. Tommy är nere på gården och mekar med min cykel, den ska få nytt framlyse. Annars ska vi väl snart dra iväg till stan och uträtta lite ärenden. Vi har en massa kuponger på Subway, så idag lyxar vi till det med att äta en macka där innan bion. Har aldrig ätit deras mackor, men de ser goda ut på bilderna i alla fall.


21:36
Det blev faktiskt en lyckad dag på stan idag. Köpte två basic t-shirts på Cubus, supersköna! De är t-shirtarnas motsvarighet till Gina-linnena. Hittade även en supermysig stickad klänning med multifärgade ränder på H&M. Den blir mysig nu när det blir kallare och kallare.
Filmen var helt okej, men ganska seg. Men väldigt klockren på sina ställen. Kjell Bergqvist var ju briljant som vanligt.






Kvällens bio, Bröllopsfotografen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0