Carolling

Fredagen den sextonde oktober 2009

22:27
Idag gick det så himla fort på KJ, och roligt var det också! Fick ta hand om sjuorna alldeles själv, fast det var i och för sig inte mer komplicerat än att jag vaktade dem medan de satt och jobbade vid sina datorer. Men ändå. Och så körde jag enkäterna, fast bara med åttorna och niorna. Kände att det var de som var mogna nog att ta enkäten på allvar. Tog sin tid att sammanställa enkäterna, men känner att jag fått fram bra material att jobba med nu. Men trots att det varit en bra dag kändes det otroligt bra när jag fick gå hem: LÅNGHELG! Ledig på måndag, lärarna ska skriva elevomdömen. Så himla nice. Och så inget jobb i helgen heller, så nu kan jag verkligen ta det lungt. Har varit barnvakt åt Casper nu på kvällen. Var egentligen mamma som skulle vara det, men jag ville också vara med. Så sällan jag får vara med mamma själv nu för tiden. Mycket mys. Imorgon ska jag med familjen till IT-gymnasiet som har öppet hus, Marcus kanske vill börja där. Sen blir det smörgåsrtårta hemma i Vintrosa för att fira Micke och Pernillas bröllop. Inga i vår släkt hade möjlighet att följa med när de gifte sig i New York, så vi firar nu istället. Och så på söndag ska Be Blessed sjunga på ett dop, och så åker nog jag och Tommy till Marieberg och IKEA en sväng. Så jag har mycket att stå i denna helg, men bara frivilliga saker, så det känns ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0