Aristocrats

Torsdagen den tjugonionde oktober 2009

18:22
Hade seminarium i förmiddags. Det kändes som att vi höll på i fem timmar, fastän vi knappt höll på i två. Det var så seeeeeegt. Men nu vet jag i alla fal hur jag ska tänka om provet..

Tog mig en tupplur innan jobbet, himla skönt. Försökte även sova på bussen, men det gick sådär. Men det blev ju vila i alla fall.

Nu är jag på jobbet. Vi kollar på Aristocats. Har inte sett den sen jag var jätteliten. Fast den är inte så bra.. Inte om man jämför med många andra Disney. Fanns väl en anledning till att den var en av de få Disney-filmerna jag inte hade. Men men.
   Var och handlade på Maxi förut. Måste ju bunkra upp inför bilfärden till Ullared imorgon. Och så gick vi på promenad. Försöker att gå på promenad varje arbetspass. Då har man dels något att göra, och så är det ett ypperligt tillfälle att passa på att röra på sig.

Imorgon ska vi som sagt till Ullared. Det är jag, mamma, Sara och Catta som ska dit, det blir säkert supertrevligt! Vi har väl dock inte valt världens bästa dag att åka dit på; fredagar brukar väl vara proppfulla i vanliga fall, men nu är det ju till och med lov. Plus att det börjar bli julklappstider. Jag förväntar mig kaos. Och kö utanför. Men det får det vara värt!

Igår köpte jag mitt första tv-spel någonsin. Det blev Pandemonium, det hade jag som dataspel när jag var liten, spelade det jämt! Det är faktiskt fortfarande kul, lite lagom nivå för mig, man går bara framåt eller bakåt och hoppar och skjuter. Gillar inte att använda joystick, så detta är perfekt för mig. Så nu har Tommy lite konkurrens om PS3:t där hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0