All I have is you

Tisdagen den trettonde oktober 2009

07:35
Dampbloggen fungerade inte på hela eftermiddagen och kvällen. Dumma den! Jag som hade massor att skriva om. Har dock glömt bort det nu..

Idag väcktes jag som vanligt kvart i sju, men idag kände jag att jag faktiskt var pigg, det var inte alls jobbigt att gå upp. Förhoppningsvis betyder det att detta blir en bra dag. Man kan ju alltid hoppas.

Snart iväg till KJ. Har två lektioner idag tror jag. Gaaaanska soft. Och tre och en halv timmas hål. Eller nåt sånt. Me likey. Ska sätta mig och skriva ihop en liten enkät som eleverna ska få fylla i någon gång under veckan. Det blir nog bra.

Kör ikväll. Sofie ska inte dit, så jag hoppas att nån av de andra brudarna ska dit, så jag slipper sitta ensam och mobbad. Fast det gör man i och för sig aldrig i kör, men ändå. You know what I mean. Vi har konsert på söndag. Vet inte om jag ska vara med. Beror på om jag känner att jag kan låtarna. Vi får se, vi får se.


12:20
Håhåjaja. Tog mig en tupplur förut, himla skönt var det. Tänk om alla raster vore såhär. Fast rast ör det ju inte riktigt, jag ska ju egentligen jobba med mitt paper. Men det får vi göra en annan dag, som någon klok människa sa en gång i tiden. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0