Use me, Lord

Tisdagen den sjuttonde november 2009

11:19
Idag ska jag åka ibäg till mässan och ta svinsprutan. Inte så pepp. Kunde väl ha varit lite finare väder i alla fall? Undrar hur länge man får köa idag. Jag tänker åka hemifrån senast klockan ett i alla fall. Usch, hatar att köa. Ska ladda in massor med musik i telefonen, och ha med mig frukt. Efteråt tänker jag åka till Parkhallen och köpa choklad på lösvikt, för att trösta mig själv efter äckelsprutan. Hoppas man inte blir sjuk av sprutan..


16:56
Nu är jag "valskinerad" mot svinis. Åkte så att jag var på plats kvart i ett, sen öppnade de klockan två, och så var jag klar kvart i tre. Helt okej ändå, men sjukt ostruktruerade köer därinne. Folk trängde sig och knuffades, och då var det ändå kvinnor i 40-50årsåldern som var värst. Sprutan var väl inte direkt mysig, men inte värre än någon annan. Absolut inte värre än stelkrampen. Det gick fort och smidigt. Nu är det väl bar att vänta på feber, de flesta verkar bli sjuka nån dag efter.


18:19
Åh, fy faaan. Jag åt verkligen för mycket och för fort! Det är det farliga när man äter när man är jättehungrig. Geez.

Har kollat på Gossip Girl ända sen jag kom hem, loves it! Borde väl förstås ha läst istället, men det får jag göra imorgon. Om jag ens behöver läsa. Det är så svårt det där ibland, för man vet liksom inte om det är viktigt att läsa allt, eller om man bara ska rikta in sig på det frågorna handlar om. Ska man göra det sistnämnda behöver jag inte läsa alls, eftersom hela föreläsningen handlade om frågan. Jaja, skit samma.

Snart kör, tjoho! Vi ska börja repa inför julkonserten som är den tionde december. Yay, jag älskar jullåtar! Hoppas att det blir några traditionella också, och inte bara typisk gospel.


21:38
Massa bra låtar på kören idag, det kommer bli en asbra konsert! Både finstämda och röjiga låtar, precis som det ska va! Nu har vi även bokat in konsert på julottan (samling 06:30, yay!) och på trettondagen, det blir great! Och så har vi planerat in julbak hos Linn, inför julkonserten. Good times ahead!

Tog mig en liten avstickare in på Ica innan jag åkte hem. Köpte en cola och en Cosmopolitan. Utifall att jag är däckad av svinis imorgon. Känner inget än, men man kan ju aldrig vara säker. Man måste vara beredd liksom.


23:37
Har börjat få ont i armen, gör ont när jag höjer den. Blir ett helsike att tvätta håret imorgon, går ju inte så jättebra att göra det med en hand. Men blir jag sjuk ska jag ändå inte lämna lägenheten, och då behöver jag ju inte tvätta håret. Men ändå.



Gossip Girl är mitt nya eftermiddagsnöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0