Strålande stjärna

Onsdagen den tjugofemte november 2009

16:13
Idag har det varit rep hela dagen. De är så himla bra, det kommer bli en toppenkonsert! Synd att jag inte kommer att få se själva konserten. Men borde väl i alla fall få se genrep..
På eftermiddagen var vi på Conventum med luciatåget. Första gången jag var på Conventum.. Det är stort! Vore coolt om det är fullsatt på konserterna.

När skoldagen var slut gick jag runt på stan och fixade grejer till min och Tommys paketkalender. Vi ska få öppna paket varannan dag, och vi köper till varandra. Vi satte köpgräns på cirka 150 kronor. Det blir i snitt tio kronor per paket. Vet du hur svårt det är att köpa grejer till en kille för tio kronor?! Gaaah, det var verkligen skitsvårt, men fick i alla fall ihop till de paket jag skulle ha. Inga roliga paket direkt, men jag visste verkligen inte vad jag skulle köpa. Inte så kul när Tommy säger att han hittat massa bra grejer, och att jag kommer bli jätteglad för mina paket. Fast det är fanimig mycket lättare att köpa till en tjej, man kan ju köpa många bra och användbara grejer. Bara att kolla på H&M till exempel. Men men. Tommy får en bättre juklapp istället, kalendern är ju bara for funsies, bara kul att få öppna paket liksom.

Ikväll ska vi tvätta, för övrigt kommer det inte bli någonting vettigt gjort här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0