Shut your mouth, boy, haven't you heard?

Tisdagen den tionde november 2009

10:09
Är trött fastän jag vaknade av mig själv. Men jag måste gå upp på en gång, annars blir det inget av den här dagen.

Strax ska jag pallra mig iväg till Haga och simma och skriva upp träningstider för nästa vecka. Ska bli skönt att simma, hoppas det inte är mycket folk. Borde inte vara det en tisdagsförmiddag.. Fast det är väl i och för sig mest pensionärer som simmar där, och de är ju mest aktiva på förmiddagarna, men ändå.

Idag måste jag läsa all kurslitteratur, läste ingenting igår. Borde kanske ha gjort det.. Men det är väl inte så mycket annat på gång under dagen heller, så det ska nog gå bra. Ikväll är det ju dock konsert på Frälsis, ska bli kul! Men lite nervöst är det ju, eftersom jag inte fått prova solot riktigt. Jaja, det går nog bra!


16:45
Fy vad jag är opepp på att läsa idag! Hade för mig att det inte var så många sidor att läsa, men insåg när jag började att det var en heeeeel deeeeel. Har nu i alla fall skumläst båda böckerna, men det är typ fem texter kvar. Kuljul. Fast nu har vi bestämt oss för att jobba individuellt, för Amran är fortfarande sjuk och jag är inte heller på topp. Så då kan jag läsa imorgon också, eftersom vi annars skulle ha träffats imorgon förmiddag. Passar ju bra eftersom jag somnade när jag skulle plugga..

Känns faktiskt bra inför ikväll. Visst, jag blir nervös när det väl är dags, men nu känns det som om jag kan min grej i alla fall. Hoppas det blir en lyckad konsert, det är så roliga låtar!


23:11
Konserten gick bra, men jag kom in lite för tidigt på solot, men det var det ingen som hörde. Nu är det bara att börja peppa inför julkonserten den åttonde december.

Kollar på America's Got Talent, vilka jävla mongon det finns alltså. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0