I'm your biggest fan

Onsdagen den artonde november 2009

13:28
Har vaknat hundraelva gånger inatt på grund av armen. Inte för att den värker, men för att den är öm. Det går liksom inte att ligga på den, och då vaknar jag ju såklart när jag vänder mig till den sidan i sömnen. Och så går den inte att lyfta rakt upp. Det är som om en stor muskel har blivit helt förstenad, det är som ett klot. Men lyfter man bara armen på rätt sätt så går det till och med att tvätta håret. Om man böjer på nacken också.. Men jag ska inte klaga, hör folk som blivit jättesjuka och haft riktig värk i armen, så jag har helt klart klarat mig lindrigt undan med bara lite ömhet och en minignutta feber. Skönt!


22:19
Alltså, faaan, vad jag har segat den här veckan. Tredje dagen på raken då jag bara slöat. Kollat på typ sex avsnitt Gossip Girl på raken. Men jag har faktiskt pluggat lite också. Med betoning på lite. Och så har jag ju faktiskt varit hemma hos Sara och käkat scones nu på kvällen. (: Satan i gatan, vad det regnade när jag åkte dit. Tack och lov för regnställ. Nu ska jag dock ta mig en mandarin eller två och kolla på kvällens avsnitt av Bonde söker fru. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0