Curly Sue

Tisdagen den tjugofjärde november 2009

07:28
En månad kvar till jul, vänner! :D

Luftslottet som sprängdes var bra, men seg. Det är en sån film som egentligen inte är särskilt kul att kolla på om man läst boken, eftersom man vet precis vad som händer. Vissa filmer går ju att se ändå, för man vill liksom se hur det kommer se ut när en viss sak inträffar, som Harry Potter till exempel. Men här blev det mest bara långtråkigt. Fast den var ändå ganska bra, men jag håller fast vid att ettan är helt klart bäst. Den var spännande trots att jag läst boken!

Ny dag på KJ idag då. Känner mig slö. Måste läsa boken.. Hoppas det är mycket rep, jag orkar inte ha eget arbete.


17:35
Bra dag på KJ, dock börjar mina bihålor krångla, så har haft monsterhuvudvärk hela dagen. Inte kul! Men bättre nu i alla fall.

Snart är det kör som gäller, julkonsert: here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0