You're not half the man you think you are

Den tionde maj 2009

09:39
Jag trodde jag skulle sova längre än till halv nio idag, eftersom jag inte kom i säng förrän vid tolv. Men icke. Fast jag fuskade lite, och stannade kvar i sängen och kollade på bästaste Sex and the City!

Vet inte riktigt vad som händer idag. Kanske Kumla. Kanske kommer Zinkis hit. Kanske blir det promenad. Kanske hushållsarbete. I don't know. Men jag måste i alla fall fixa mitt handfat, det är stopp i det. Fattar inte hur, för det kommer aldrig hår och sånt där i. Det är väl bara gammalt och äckligt, helt enkelt.


12:39
Har rensat avloppet till handfatet. Det var groooooosse! Men nu är det i alla fall inte stopp längre. So far so good. Dessvärre var jag tvungen att skruva loss dörrarna till skåpet där avloppsrören sitter, och nu kan jag inte skruva tillbaka dem ordentligt. Don't know why. Mamma försökte hjälpa mig, memn det gick illa ändå. Jaja, det får väl vara lite vindt och skevt ett tag.

Laddar upp bilder från Valborg på bilddagboken. Bättre sent än aldrig.

Om ett tag blir det visst födelsedagskalas hos Sanna!

Angående den eventuella Kroatienresan. Jag blir lite smått tokig. Jag tänkte att vi kanske bara skulle tänka över saken, och att saken sen skulle vara biff. Men nehe. Det kommer tydligen bestämmas typ två dagar före avresa, eftersom allt hänger på om mamma och pappa får tillbaka sina avdrag på skatten. Känns sådär. Man måste ju på något sätt förbereda sig lite mer inför en utlandsresa än en Sverigeresa. Och bara det att vi inte har bokat camping i förväg. Vi ska ju åka ner samtidigt som Conny och Viktoria är där nere i så fall, och då vill man ju såklart ha platser nära varandra. Men det kanske vi inte alls får om det bestäms så sent. Fast det spelar väl egentligen ingen stor roll, men ändå liksom. Jag är ju lite av ett kontrollfreak, jag vill planera! I vilket fall hoppas jag att det blir Kroatien i alla fall, vore så underbart!


20:46
Var i Kumla förut, lite jobbintervju sådär. Fast typ inte. Vi gick typ mest igenom vad som fanns i huset, och så kollade vi jobbtider. Jag ska börja redan på onsdag! Det blir skoj. Och på torsdag ska vi köra vårruset, det ser jag fram emot. Tror det kommer bli väldigt nice det här, bara man trivs med dem man ska jobba med sen. På lördag ska jag säga upp mig från Restaurangtorget, för skönt! Jag är inte ens nervös. Fast det kommer jag väl bli då.. Men ändå!

Nu ska jag ner till mitt rum och köra lite styrketräning framför tv:n. Jag är så jäkla mätt efter att ha proppat i mig varma mackor med köttfärs och en skål popcorn. Tjockis! :P

By the way har jag fått en hang-up på en tubklänning i jeansfärg från Wear It. Den ska jag köpa för mina sista pengar den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0