Why can't you take me in your arms?

Lördagen den sextonde maj 2009

10:32
Drömt mardrömmar hela natten. Inte kul! Vet inte riktigt vad de gick ut på heller.. Men kanske är jag lite stressad.

Snart iväg och jobba. Detta kan mycket väl vara min sista helg på Torget. Vad konstigt. Fast samtidigt väldigt skönt. Ser dock inte fram emot att säga upp mig. Får se vilket humör Jacob är på.. Mamma sa att man kan lämna lapp, men det är väl ändå jävligt fegt? Och det finns ju grejer vi måste diskutera, så lika bra att ta det face to face!

Ikväll blir det fest hos Hannes. Skoj! Det brukar alltid bli lyckat. Officiellt sägs det vara en pre-graduationfest, men det vetetusan. Han ville nog bara ha fest! I vilket fall hoppas jag på många roliga människor. Kör nyktert idag, eftersom jag jobbar imorgon. Det är en principsak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0