Who's that bimbo?

Onsdagen den tjugosjunde maj 2009

09:19
Godmorgon!
   Idag är det dags för studentbalen. Har inte riktigt börjat tagga till än, men när jag väl börjar göra mig i ordning så kommer det nog. Ska bli så kul att se alla andra vara uppklädda, alla kommer vara så grymt snygga! Och jag också, hoppas jag! Vet fortfarande inte hur jag ska sminka mig, men med det utbudet av smink som jag har ska det nog inte vara några problem.

Idag ska jag typ bara ta hand om min kropp. Ta ett långt bad, smörja in mig, grooma mig där det behövs, och allt sådant. Och så ska jag hämta ut mitt paket från H&M, äntligen kommer min bikini!
   Tommy kommer om några timmar också, bubben! <3


11:06
Yay, alla grejerna passade perfekt! Den som säger att man inte kan bli lycklig av materiella ting ljuger! Särskilt nöjd med bikinin, jag kommer vara så snygg! Eller nåt i den stilen i alla fall. La upp bilder på grejerna för någon vecka sen, men här kommer en repris!

Lila tunika, 49 kr. Perfekt att svepa om sig när man går till och från badet.
  Blommig baddräkt, 198 kr. Den ska jag främst använda som body, men blir det för varmt en dag kan jag ju såklart bada i den också. Den är ju dock inte idealisk att sola i!
Bikinitopp, 149 kr. Älskar både färgen och mönstret! Bandeau är den perfekta modellen för mig.



12:32
Har äntligen hittat kvällens sminkning! Det blir lite lila runt ögonen, det får fram det gröna. Och så lite eyeliner, så är det klart! Har även kommit på frisyr, blir en slarvig lös uppsättning i nacken med ett hårspännen med pärlor på. Jag tror det blir den i alla fall, om den vill sig sen när jag tvättat håret och så. Men det ska nog gå med lite spray! Så blir det väl några lösa lockar som får hänga fram lite. Jag tror det blir nice!

Nu ska jag hämta baby vid bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0