Turn around, bright eyes

Lördagen den tjugotredje maj 2009

14:34
Blev en riktigt lyckad kväll igår! Regnet höll upp, så vi slapp bli blöta. Visserligen fick vi inte fart på grillen förrän efter typ två timmar, men sen gick det ju hur bra som helst. Vi spelade lite TP (girlpower!) och snackade skit. Askul hade vi!

Idag är jag väldigt trött. Trodde jag skulle sova länge, men icke. Får sova middag sen tror jag.
   Tommy och jag har varit på Marieberg och fixat lite grejer. Blev lite presentshopping till Casper och Micke, och så kollade jag lite med jobbet. Käkade lite glass och sådär. Det var inte bara att handla present till den lille, det var faktiskt svårt! Vad köper man för leksak till en ettåring liksom? Man vill ju köpa något smart.. Blev ett lokomotiv, det blir nog bra. Det skulle vara till ettåringar i alla fall..

Ikväll blir det Räkbåten med nya jobbet, skoj! Looking forward to it. Blir nog till att inviga jeansklänningen. Finfint!

Nu tror jag faktiskt att jag måste gå och lägga mig en stund, innan jag somnar över tangentbordet.


18:04
Jag är fortfarande trött, fast mer sådär trött som man är när man är nyvaken. Sov nog ett par timmar i alla fall, sjukt skönt! Och välbehövligt.

Snart bär det av mot stan och Räkbåten, iförd:
 - svarta strumpbyxor (H&M)
- svart spetskjol (Gina Tricot)
- blommig body (Gina Tricot)
- jeansjacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0