This girl will always find her way

Tisdagen den tolfte maj 2009

12:51
Hej, hej, hallå, dagboken!

Hade tydligen inställd religion idag, så det var ju ganska ovärt att åka till skolan. Men jag köpte i och för sig min jeansklänning innan, men ändå. Hade ju varit ganska skönt att ha sluppit åka fram och tillbaka. Snart ska jag ju in på teater. Och inte hann jag klippa mig heller! Får se om jag kanske hinner göra det imorgon eller på torsdag. Får panik på luggen!


17:41
Hittade en assnygg bikini på H&M förut! Den är lila med gulddetaljer. Synd bara att den var grovt för liten i överdelen. Sjukt för liten! Synd, för jag ville verkligen ha den! Jaja, får väl leta vidare.

Gick asbra på teatern idag, vi är verkligen på g! Bara en övning till, sen är det föreställning! Kul!

Ikväll ska jag baka negerbollar, till lärarfikat. Hoppas det blir över så jag kan smaska lite imorgon, hehe..


19:39
Har nu bakat negerbollar, det är så himla gott! Lyckades till och med få dem relativt jämnstora.

Imorgon ska jag börja på mitt nya jobb! Spännande.. Det var ju lite otur att det föll ihop med lärarfikat, blir lite stressigt däremellan, men nu har jag fixat så att jag lånar mammas bil. Hon ska till Stockholm imorgon, så jag skjutsar henne till bussen och sen hämtar jag henne när jag jobbat klart, för det är i samma veva som bussen skulle komma tillbaka. Det blir bra! Och dessutom kanske jag hinner till farmor och fixa lite med klänningen, och kanske till och med att jag hinner till Torget och kan säga upp mig innan helgen. Who knows?

Nu ska vi ut och gå!


21:55
Jag hatar min rygg! I alla fall mitt ryggslut, it huuuurts! Jag tror dock att det beror på min säng, den är för mjuk.. Det ordnar sig när Tommy och jag flyttar ihop, hans säng är perfect!

Nu ska jag ner och hänga tvätt och göra mina små styrkeövningar som jag försöker få in som kvällsrutin. Sen blir det sovas, för jag ska upp redan klockan sex imorgon bitti och skjutsa mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0