That's where we'll be

Fredagen den tjugonionde maj 2009

09:11
Idag blev jag av med min sovmorgon, för pappa var lite för full igår, så var tvungen att skjutsa honom till jobbet. Som tur var fick jag låna med en bil hem, så jag slapp åka buss. Fast det var en cp-Clio som man inte kunde skjuta fram sätet så långt med, och den gick på för höga varv hela tiden. Den gillade jag inte! Tyvärr måste jag nog köra tillbaka den ikväll..

Härligt väder ute idag! Ska nog försöka vara ute lite. Mysa med baby. En filt ute på altanen, med lite fika kanske? Sounds good to me.

Ikväll är det klassmys hemma hos Malin Hansson i Ervalla. Det blir säkert trevligt! Måste dra iväg och handla lite att grilla och så sen.

I helgen gör jag mina sista dagar på Torget! Fy vad skönt! Fast samtidigt sorgligt, jag har så sjukt bra medarbetare! Tur att man kan hälsa på.

Nu ska jag fixa iordning frukost!


14:54
Somnade om halvt liggandes över Tommy, och fy vad jag sov skönt! Vaknade halv ett. Då kände jag att det började bli lite bråttom, om man skuile hinna få något gjort idag.
   Vi käkade våfflor med sylt, grädde och chokladkrossglass till lunch. Smarrigt värre! Vi ska snart ut i solen och äta upp resten av glassen.

Fick mina skor idag! De är såååå snygga! Hade ju varit kul att ha dem ikväll, men för det första ska jag köra, och blil + klackar = big no no, och så ska vi ju vara på bondgård, utomhus hela dagen, så då är det väl inte så bra heller. Men gorgeous är de!

Så himla skönt ute nu, jag ska snart ut i solstolen igen, och fortsätta läsa tidning. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0