Poker face

Den sjunde maj 2009

07:18
Yes, det fina vädret är tillbaka!

Ska snart till skolan. Blir ett långt s-blockspass med redovisningar, lyckligtvis ska jag själv inte redovisa förrän på måndag. Men ändå. Det blir nog rätt drygt, men förhoppningsvis går det rätt fort ändå.

I eftermiddag åker jag hem till babe, behöver hämta mina glasögon som jag glömde där i måndags. Bland annat.

Imorgon är det ledigt. Typ. Får skolka lite från pianot. (A). Ska filma klart med Ida och gänget. Och så ska jag vara barnvakt igen, mys!


18:07
Nästan gjort klart konstanalysen som skulle vara inne för några veckor sen! En lucka mindre.. Borde ta tag i Children of men, får nog bli på söndag. Nästa vecka är sista innan betygen ska sättas. Typ.

Är i Nora. Vi har kollat på min gamla barndomsfavorit Den otroliga vandringen, jag grät hela tiden! Sjukt bra!
   Ikväll ska vi kolla på hockeyn och käka jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0