In my own time I'll take the chance

Den femte maj 2009

17:44
Jag orkade inte gå på religionen imorse, den är så ovärd. Så jag tog sovmorgon och började klockan halv tre istället. Smart, va?

Gick rätt bra på teatern idag faktiskt. Dock var jag lite seg i början, men efter typ tredje omgången satte jag de flesta av mina repliker. Känns bra. Dock bara två veckor kvar nu..

Imorgon ska jag och mamma vara barnvakt åt Casper!


18:53
Känner att jag har en väldigt hungrig dag, samtidigt som jag är för lat för att träna. ingen bra kombo. Har inget nyttigt hemma att gnaga på, och det är ju inte heller särskilt bra. Orkar inte gå på promenad, men kanske blir en sådan senare ändå, beroende på hur långt mamma och pappa tänkt gå. Annars får jag väl typ göra lite pilates framför Sex and the City.


22:08
För jag har fått joooooobb, för jag har fått joooooobb! FYFAN VA GÖTT!
   Helt bara plötlsigt sådär blev jag erbjuden att sommarjobba i hos Jenny i Kumla, som hennes personliga assistent. Jag ska få jobba hur mcyket jag vill, och dessutom med min barndomskompis Sara! Jag är sjukt peppad, och ska dit och "provjobba" på lördag.
   Jag tror det blir kul. Jenny är helt handikappad och kan inte ens prata, så det blir ju lite svårt med kommunikation i början. Men å andra sidan går hon i skolan, och hon är helt med i huvudet, och fattar skämt och allt, så det kommer gå fint. Jag har kännt henne och hennes familj sen jag föddes, så det underlättar ju. Skönt att ha chefer som man verkligen gillar. Föräldrarna är skitbra, var på semester med dem för några år sedan.
   Nej, men jag tror detta kommer bli asbra, och även om det skulle visa sig vara jobbigt eller något, så är det ju bara över sommaren, sen flyttar jag ju. Men ska verkligen bli extra kul att få jobba med Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0