I'm a believer

Måndagen den elfte maj 2009

18:12
Jag har så ont i huvudet! Var visst nån slags sena i pannan som gick av igår, inte skönt. Men den värsta huvudvärken kommer från en begynnade förkylning, eventuellt lite febrig också. inte bra! Jag som ska börja jobba..

Gick asbra på teatern idag! Satte nästan alla repliker. Kommer bli nice! Långpass imorgon, det blir bara bättre. Hoppas jag inte blir värre sjuk bara.
   Gick även bra på redovisningen om Darfur. Skönt att ha det gjort!

Idag behöver jag baka, har lärarfikat på onsdag. Så himla dålig tajming, ska ju iväg och jobba sen! Hade varit så skönt att hinna hem och äta innan jag drar dit. Vi får se, det kanske löser sig!


20:27
Nu har jag varit duktig och bakat chokladmuffins. Det och negerbollar är min specialitet. Synd bara att jag inte törs provsmaka förrän på onsdag, vet ju inte om det räcker till alla annars..

Har bestämt mig för att klippa luggen imorgon. Den är så cp nu, måste sätta upp den med hårspännen, vilket inte är särskilt vackert. Jag vet inte om det funkar att klippa hellugg igen, den kanske är lite för kort för att få sån där snygg lång som jag hade förut. Men i så fall får jag väl endast klippa till den som den är nu, huvudsaken är att jag ser.
   Ska även gå till Wear It och köpa jeansklänningen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0